בחסדי שמים • הכלה שנפצעה שבה להכרה ושוחחה עם משפחתה

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on בחסדי שמים • הכלה שנפצעה שבה להכרה ושוחחה עם משפחתה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (ראשון) נמסר מבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב כי חל שיפור במצבה של הכלה שרה שפרלינג בת ה-20, שנפצעה באורח קשה בתאונת האוטובוס ביום ראשון בשבוע שעבר בעת שנסעה בקו 402 מירושלים לבני ברק.

על פי הדיווח שהתקבל כעת היא נושמת בכוחות עצמה ושבה להכרה ושוחחה עם בני משפחתה הנרגשים. המשפחה הודתה לעם ישראל על התפילות הרבות אך בקשה להמשיך להתפלל לרפואתה השלימה של שרה בת דינה שעדיין מצפה לה תהליך שיקום ארוך ומורכב ומצבה מוגדר בינוני ויציב.

כזכור, אמה של שרה שפרלינג ספרה השבוע בראיון ל'קול-חי' כי הוריה קיבלו חיזוק ממרן הגר"ח קנייבסקי שאמר להם לא לדחות את מועד חתונתה של שרה שתוכננה להתקיים בקרוב, אך תאונת האוטובוס קטעה את ההכנות לקראתה ולדברי האם, "יש למשפחת שפרלינג אמונת חכמים שלמה".

יעקב קסטלניץ, תלמיד ישיבת 'קול תורה' וחתנה של הכלה אמר בשבוע שעבר ל'קול חי' כי "אנחנו בזמנים שנדרשת אמונה ברמה גבוהה מאוד, ואנחנו משתדלים בזה. כמו"כ אנחנו מקבלים חיבוק חם ואוהב ורוצים להודות באופן כללי לכל אחד ואחד, אנחנו רואים את האחדות ואת התמיכה שעם ישראל יודע לתת".

על תהליך השיקום הארוך שכלתו תאלץ לעבור אמר קסטלניץ כי "רק תפילות והרבה תפילות ואנחנו משתלים להתפלל ולהתחזק לרפואתה, שכל אחד ימשיך עם מה שקיבל, יש ערך וכוח רב לכל מחשבה או מעשה טוב שכל אחד ואחד יקבל או קיבל".

מאיפה אתה שואב את היכולת להתמודד עם מצב קשה כזה? "ברוך ה' שהרבנים נאמנים לה' ולתורתו והם יעצו לי בכל פרט ופרט במקרה, איפה להיות ואיך להתנהג בכל שלב ושלב, הם גם התעניינו בכל פרט ושוחחו עם הרופאים".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ברוך ה שמחים לשמוע.